wtorek, 18 grudnia 2012

Po szkole O.o

Hej .
Miałam dzisiaj taki dziwny dzień ( ciekawe co się jeszcze wydarzy ) 
;o
Dzisiaj połowa szkoły ten kto chciał szedł na lekcje kinową do domu kultury .
Ja nie szłam i tam dziewczyny i parę chłopaków też nie szło .
Mieliśmy więc bardzo dziwnie poukładany plan zajęc .
Nie mieliśmy matmy , ani Polaka , ale za to mieliśmy Historię z VI b .
Oglądaliśmy "Epoka Lodowcowa 4"
Siedziałam z Karą i nie mogłam przestać się śmiać o.O
Miałam czekać w świetlicy 2 godziny i dopiero po tych dwóch godzinach mogłam iść do domu.
Nie chciało mi sie czekać więc poszłam po godzinie :>
Nikola mi po przesyłała piosenki One Direction  .
Lubię To ! 
Teraz huśtam moją siostrę na huśtawce i się strasznie cieszy ( nie wiem z czego ) .
Jak mama przyjdzie z pracy do idziemy kupić spodnie i ...


/Tuśka / ♥
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz