wtorek, 1 stycznia 2013

2013 !

No hej ^^
Dzisiaj 1 stycznia 2013 roku !
Jest jak na razie super^^
Jak to mówią : Jaki sylwester, taki cały rok...
Więc bierzący rok będzie bardzo szalony wesoły itp.
Byłam na sylwestra we Wrocławiu , co już wiecie...
Byłam na rynku na sylwestrze na chwilkę.
♥♥♥
Sylwester we Wrocławiu leciał na TVP 2
; DD
Jeśli ktoś oglądał to widział jaka ta sena była duża i wgle...
Ale na żywo na serio robi wrażenie
!!!
Ponoć co roku jest tam inna scena , więc
 nie mogę się doczekać, jaka będzie za rok ; )
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ja wróciłam do domu o 17:30
z rodzicami , bo po mnie i po Patrycję przyjechali.
Dziwię się, że to powiem (a raczej napiszę),ale
już tęsknię za szkołą, znaczy nie za nauką i wgle
...
Ale za moją klasą ; )
I za Tuuuśką ! 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
No to ja się zwijam ;3


PAPATKI !

/Tyśka *.*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz