wtorek, 29 stycznia 2013

Hejj !!

                Dzisiaj w szkole byłam tylko 30 min

                dlatego że mój brat miał gorączke ;(
  
                Musiałam sie zwolnić z lekcji żeby go pilnować.

                Moja mama była w szkole , a mój tata był w pracy.

                Jak już byliśmy w domu to zrobiłam swojemu bratu płatki czekoladowe :)

                A po tem robiłam sobie zdjęcia bo mi sie nudziło ;)

                Czekam aż Tyśka przyjdzie ze szkoły , bardzo za mną tęsknie!!

                Dobra to ja już lece pobawić sie z bratem ! po tem jeszcze raz wejde na bloga i napisze o

                czym rozmawiałam z Tyśką ... Paa. <3***
  
                                                                                                             Kajkaa.

              

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz