poniedziałek, 28 stycznia 2013

Trolo.

Hej. ^^
Jak zwykle bardzo twórczy temat. xd
Dzisiaj było trudno wstać, bo do szkoły ; )
Ale w szkole było faajnie ♥
Przed chwilką gadałam z Kają na skype, ale laptop jej
się wyłączył (jak zwykle. xd )
Dzisiaj rano, przed szkołą byłam u Tuśki,
bo my w poniedziałki mamy obie na 9:00 do szkoły,
u niej gadałysmy ja bawiłam się z Naomi.
Było faajnie.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłam dzisiaj u fryzjera podciąć końcówki,
mam jakieś 10cm mniej włosów. ;c
Ale urosną ; )
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze muszę się w końcu od Natalii dowiedzieć
kiedy ona ma na ósmą, chyba w czwartek, to po nią pójdę ,
ale się jej spytam jeszcze dla pewności ^^
W szkole dzisiaj nie mogłam ze śmiechu jak Kuba
(kolega z klasy)
Waląc w glowe książką od Niemieckiego rozwalił ją
na pół. xd
Może jak piszę, to nie wydaje się to smieszne,
ale gdybyście to zobaczyli. : D
Hahahahahaha !. xp
Się rozpisałam ; ).

No to paa <3



/Tyśka *.*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz